Contact
  • Krepšelis tuščias
Atsisiųsti Dokumentacija
Paslaugos

LOGISTIKA

Klientų aptarnavimas X

Jei jums skubiai reikia informacijos, susisiekite su mūsų specialistais.

+370 52124898

info@aco.lt

Darbo valandos: 8.00 - 17.00

ACO siūlo įvairius pristatymo būdus pagal Jūsų norus ir poreikius.

Pasirinkite, kur norite gauti prekes: tiesiai į statybos aikštelę, sandėlį ar pasiimkite jas patys.

 

Tiekimo maršrutai
Prekės tiekiamos iš Rygoje esančio sandėlio dviem kryptimis
Trečiadieniais 
prekės pristatomos į Lietuvos rytinių miestų rajonus
Rokiškio   Utenos   Marijampolės   Alytaus
Panevėžio   Vilniaus   Kauno   Druskininkų
Penktadieniais 
prekės pristatomos į Lietuvos vakarinių miestų rajonus
Šiaulių   Tauragės   Klaipėdos   Telšių

Pranešimai apie transportavimo žalą

Jeigu prekė sugadinta transportuojant, remdamiesi CMR konvencija, per 7 dienas pateikite apie tai pretenziją mums.

Dėmesio: informaciją apie tai, kad atvyko sugadinta produkcija, reikia pateikti tą pačią dieną.

Ką daryti, jei atvežti gaminiai yra pažeisti ar sugadinti?

Jeigu iškraunant pastebėjote, kad prekė pažeista ar sugadinta, būtina tai pažymėti CMR ar transportavimo važtaraštyje (visuose orginaliuose dokumentuose padaryti aiškiai įskaitomą įrašą ranka) prieš juos atiduodant vežėjui.

Taip pat būtina nufotografuoti pažeidimus. Bent vienoje nuotraukoje turi matytis krovinys transporto priemonėje ir transporto priemonės valstybinis numeris.

Būtina surašyti prekių sugadinimo aktą ir pridėti jį prie pretenzijos. Prekių sugadinimo aktą turi pasirašyti trys asmenys iš gavėjo įmonės ir gaminius gabenęs vairuotojas.